Digitalni marketing

Neosporna činjenica je da živimo u svetu koji se zasniva na tehnologiji, gde za svakodnevne potrebe i probleme rešenja tražimo na internetu. Jedan od glavnih razloga zašto digitalni marketing preuzima tradicionalne marketinške kanale, jeste to što je internet omogućio poslovanje sa jasno definisanom ciljnom publikom u realnom vremenu.

Još jedna veoma važna karakteristika digitalnog marketinga je njegova pristupačnost. Digitalni marketing je besprekorno pristupačniji u odnosu na tradicionalne marketinške kanale. E-mail, kampanja za društvene medije ili AdWords kampanje (oglašavanje na Google-u) mogu poslati Vašu poruku široj  publici za manje uloženih finansijskih sredstava, nego što to može učiniti, na primer, TV reklama.

Digitalni marketing donosi merljive rezultate preduzećima na svim nivoima. Bilo da ste početnik odnosno starter, ili neko ko je upravo razvio novi brend/proizvod/uslugu, ili je ime Vašeg preuduzeća već poznato tržištu. Borba zadržavanja postojećih i pridobijanje novih kupaca je veoma zahtevna i karakteriše je konstantno unapređenje Vašeg preduzeća na svim nivoima.

Da, digitalni marketing jeste alat kojim se služe velike korporacije i ustoličeni brendovi koji su nam svima jasno poznati; i

DA, digitalni marketing možete i Vi da priuštite jer to nije samo privilegija gigantskih preduzeća koji ostvaruju enormni profit.


Zajedno možemo da napravimo razliku!

Najčešće, investicija u digitalni marketing može se meriti sa investicijom koju želite da uložite u novog (ili čak postojećeg) zaposlenog i dobićete vrlo jasnu sliku šta je to što digitalni marketing može da uradi za Vas i u kom rasponu.